Kilkuetapowa rekrutacja do drugiej edycji
programu liderskiego
dla branży komunikacji marketingowej
Marketing Masterminds! dobiegła końca.
Poznajcie Marketing Masterminds drugiej edycji!
REPREZENTANCI MEDIÓW
Marta Skrzypiec
Business Marketing Lead,
Poland & Central Europe, TikTok
więcej
Agata Pilacińska-Jakubowska
Omnichannel Retail Lead,
Google Poland
więcej
Damian Jan Borecki
Dyrektor ds. strategii
i rozwoju, Grupa naTemat
więcej
Marcin Madej
Zastępca dyrektora marketingu
Gazety Wyborczej
więcej
REPREZENTANCI MARKETERÓW
Ewa Doligalska
Total Connections Planning and
Media Senior Manager, PepsiCo
więcej
Małgorzata Narczyk
Kierownik Zespołu Oferty
Postpaid, Polkomtel
więcej
Marta Pierzchalska
Media Director, Central Europe,
Procter & Gamble
więcej
REPREZENTANCI AGENCJI
Dostrzegasz u kogoś z branży
Ponadprzeciętny talent i potencjał liderski?
Członkowie IAA Polska mają prawo nominować kandydatów do programu:
Członkowie wspierający (firmy) – dowolną liczbę osób; zwyczajni – 1 osobę,
Uwaga: Przyjmowanie nominacji od Członków IAA Polska oraz zgłoszeń od kandydatów do II edycji programu zakończyło się 21 czerwca 2023 r.
Dlaczego
Warto nominować?
Kapituła programu
W Kapitule drugiej edycji programu zasiadają branżowi eksperci z grona władz IAA Polska oraz przedstawiciele
Partnerów programu. To Oni czuwają nad prawidłowym przebiegiem procesu kwalifikacji
Uczestników i realizacją programu.
Agnieszka Sora
Regional Director NCE Consulting GfK, Prezeska Zarządu IAA Polska
Jacek Olechowski
CEO MediaCap, Członek Rady Nadzorczej IAA Polska
Andrzej Karasowski
Vicepresident, Head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, Przedstawiciel Partnera Programu
Izabela Albrychiewicz
CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE, Członkini Zarządu IAA Polska
Artur Skiba
Prezes Antal, Przedstawiciel Partnera Programu
Rafał Jakubowski
Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku, Członek Zarządu IAA Polska
Jerzy Minorczyk
Dyrektor Generalny IAA Polska
Korzyści uczestników
Jakie aktywności proponujemy Uczestnikom i jak wesprzemy Ich w rozwoju?
Mentoring
Sylwia Chada
Former General manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej
Maciej Herman
CEO LOTTE Wedel
Stanisław Janowski
Prezes Zarządu Telewizji Polsat
Igor Kaleński
Prezes BBDO Polska, Global e-commerce Lead w Molecular BBDO
Magdalena Kotlarczyk
Country Director Google Poland
Jacek Olechowski
CEO MediaCap
Marcin Pery
CEO Gemius
Piotr Piętka
CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich
Wojciech Sobieraj
CEO Aion Bank
Agnieszka Sora
Regional Consulting Lead NCE GfK
Donata Wolińska
CMO L’Oreal Poland Baltic HUB
Tadeusz Żórawski
Global e-commerce Strategy Director w Molecular BBDO
Dorota Żurkowska
Członkini Zarządu TVN Grupa Discovery
Partnerzy programu
Biuro Reklamy TVN Media odpowiada na rosnące potrzeby reklamodawców i dostarcza rozwiązania, które kompleksowo spełniają współczesne potrzeby komunikacyjne marek. Oferta TVN Media bazuje na najwyższej jakości kanale ogólnopolskim TVN, stacjach z grupy Warner Bros. Discovery, kanałach partnerskich w ramach projektu Premium TV, kompleksowej ofercie platform streamingowych Player i VOD.PL oraz nowych źródłach reklamowych opartych o współpracę z nadawcami z obszaru Premium Digital. W zespole TVN Media powstają innowacyjne rozwiązania reklamowe, jak na przykład unikalna oferta Addressable TV umożliwiająca połączenie zasięgu telewizji z precyzją dotarcia digitalu. TVN Media jest systematycznie wyróżniane tytułem Biura Reklamy Telewizyjnej Roku (ranking MMP).
GroupM to mediowa grupa inwestycyjna odpowiadająca za blisko 1/3 światowych inwestycji reklamowych na świecie oraz w Polsce. GroupM tworzy platformę technologiczną i negocjacyjną dla agencji mediowych WPP: EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Zapewnia ich klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych oferowanych m.in. przez takie marki jak Finecast, Xaxis, plista czy INCA. GroupM na całym świecie zabiega o podniesienie standardów widoczności reklam oraz zapewnienie markom bezpiecznego otoczenia reklamowego.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, wyznaczającym kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Antal to lider rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W ramach Grupy Antal funkcjonuje polska spółka, która powstała w 1996 roku oraz spółka otwarta w 2014 roku w Czechach, a także spółka Enloyd na Węgrzech. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych. W 2018 roku została uruchomiona innowacyjna usługa: platforma dla freelancerów – REX Recruitment Exchange.
Aktualności
Ruszyła rekrutacja do II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds! Nominuj i wspierajmy razem przyszłych liderów branży
- 29 maja
Rafał Brzoska gościem spotkania „inside the boardroom”
- 15 maja